Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για Ψυχολόγο
Ο Σύλλογος Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό Ν. Λάρισας, Ν.Π.Ι.Δ καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για απασχόληση ως θεραπευτής με ειδικότητα Ψυχολόγου, στο Κέντρο Ημέρας ΧΑΡΑ- Τμήμα ΙΙ.
Θα εκτιμηθεί η γνώση και εμπειρία στον αυτισμό.
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην Ειδική Αγωγή (διάρκειας τουλάχιστον ενός έτους) θα συνεκτιμηθεί.
Απαραίτητα Δικαιολογητικά
Απλή αίτηση με επικολλημένη φωτογραφία.
Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο αποδεικτικού σπουδών
Άδεια Ασκήσεως επαγγέλματος
Πλήρες βιογραφικό σημείωμα συνοδευόμενο (εφόσον υπάρχουν) από αποδεικτικά εμπειρίας από εργασία ή συστατικές επιστολές
Επικυρωμένο αντίγραφο απολυτηρίου στρατού ή βεβαίωση νόμιμης απαλλαγής.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν μέχρι Τετάρτη 16/05/2018:
(α) την αίτηση και το βιογραφικό τους σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.,
(β) τα απαραίτητα δικαιολογητικά, με συστημένο φάκελο στη διεύθυνση Δημοκρατίας 115, Τ.Κ. 413 34, Λάρισα.
Πληροφορίες: κα Κλείτσα, τηλ. 2410-613112 από Δευτέρα ως Παρασκευή και ώρες 10.00 – 14.00.
Σύλλογος Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αυτισμό Ν. Λάρισας
Διεύθυνση: Δημοκρατίας 115, Νεάπολη
413 34 Λάρισα
Τηλέφωνο / Fax: +30 2410 613 112
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Κέντρο Ημέρας ΧΑΡΑ- Τμήμα ΙΙ.
Τέρμα Χαλκιοπούλου, ΤΚ 413 35 Λάρισα
Τηλ /φαξ 2410-670535 (ώρες επικοινωνίας Δευ-Παρ 14:00-15:00)
Το Κέντρο Ημέρας ΧΑΡΑ ΙΙ δέχεται παιδιά στο φάσμα του αυτισμού ηλικίας 2-10 ετών, με βασικό στόχο την καλύτερη δυνατή προετοιμασία για την ένταξή τους σε παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία (πρώιμη παρέμβαση) - πρωινό καθημερινό τμήμα ή την υποστήριξη των παιδιών που έχουν ήδη ενταχθεί σε σχολικό πλαίσιο και τη συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς - απογευματινά τμήματα.