Θέσεις διδακτικού έργου στο Πρόγραμμα Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες της ΑΣΠΑΙΤΕ | NEWSEAE.GR

ΑΣΠΑΙΤΕ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΜΑΘΗΣΙΑΚEΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Ο Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) προτίθεται να συνάψει συμβάσεις μίσθωσης διδακτικού έργου ιδιωτικού δικαίου για τις ανάγκες του Προγράμματος «Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Διάγνωση, Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις και Συμβουλευτική», και, σύμφωνα με την αριθ. 10/22-3-2019 (Θ. 4.14) Πράξη της Επιτροπής Ερευνών και Διαχείρισης του Ε.Λ.Κ.Ε. της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., την αριθ. 22/2019 Απόφαση ανάληψης υποχρέωσης [ΑΔΑ: Ω11446Ψ8ΧΙ-Κ95] και την αριθ. 2104/2019 μερική ανατροπή αυτής [ΑΔΑ: 6ΔΦ546Ψ8ΧΙ-ΘΧΓ], καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν πρόταση, ως εξής:
H ανάθεση διδακτικού έργου αφορά στις παρακάτω διδακτικές (θεματικές) ενότητες του Προγράμματος το οποίο θα διεξαχθεί από την Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. στην Αθήνα, στην Πάτρα, στη Θεσσαλονίκη

Για την πόλη της Αθήνας
Διδακτικές ενότητες:
3. Eιδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες: Κατηγοριοποίηση-Αξιολόγηση-Διάγνωση-Σχεδιασμός Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης (20 ώρες).
8. Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: μορφές, προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις (30 ώρες).
10. Μοντέλα συνεργασίας με εξωσχολικούς φορείς και την οικογένεια- Συμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμός για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (20 ώρες)
13. Εξ’ αποστάσεως διδασκαλία (παρουσίαση μελετών περίπτωσης, επικοινωνία και καθοδήγηση φοιτητών, εποπτεία και διόρθωση εργασιών) στο πλαίσιο των ανωτέρω θεματικών ενοτήτων (10 ώρες).

Για την πόλη της Πάτρας
Διδακτικές ενότητες:
4. Εκπαιδευτικές Ανάγκες παιδιών με Νοητική Ανεπάρκεια (20 ώρες)
6. Συμπτώματα, Κλινική Εικόνα, Διάγνωση και αντιμετώπιση της ΔΕΠ-Υ (20 ώρες)
8.Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: μορφές, προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις (30 ώρες)
9. Αισθητηριακές αναπηρίες (προβλήματα όρασης και ακοής) (10 ώρες)
10. Μοντέλα συνεργασίας με εξωσχολικούς φορείς και την οικογένεια- Συμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμός για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (5 ώρες)
13.Εξ’ αποστάσεως διδασκαλία (παρουσίαση μελετών περίπτωσης, επικοινωνία και καθοδήγηση φοιτητών, εποπτεία και διόρθωση εργασιών) στο πλαίσιο των ανωτέρω θεματικών ενοτήτων (28 ώρες).

Για την πόλη της Θεσσαλονίκης
Διδακτικές ενότητες:
11. Καινοτόμες προσεγγίσεις στην ειδική αγωγή: Υποστηρικτικές τεχνολογίες, λογισμικά και αξιοποίηση της τέχνης (10 ώρες).
12. Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην επαγγελματική και μετα-δευτεροβάθμια εκπαίδευση (20 ώρες).
Προϋποθέσεις για την ανάθεση του διδακτικού έργου:
Α) Κατοχή Διδακτορικού Διπλώματος ή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή ή στην Εκπαιδευτική-Σχολική Ψυχολογία ή στη Συμβουλευτική Ψυχολογία ή στη Διδακτική
Β) Επαγγελματική εμπειρία σε πλαίσια ειδικής αγωγής (ΣΜΕΑΕ) (Τμήμα ένταξης, ειδικά σχολεία, ΚΕΔΔΥ, κ.λπ. ή άλλα αναγνωρισμένα από το κράτος πλαίσια) πέντε (5) ετών. Σε περίπτωση έλλειψης υποψηφίων, θα γίνουν δεκτοί και υποψήφιοι με επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους.
Γ) Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις ή νόμιμη απαλλαγή από αυτές (για τους άνδρες)
Οι υποψηφιότητες οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις απορρίπτονται από την επιτροπή αξιολόγησης.

Δικαίωμα υποβολής πρότασης:
Δικαίωμα υποβολής πρότασης έχουν όλα τα φυσικά πρόσωπα που πληρούν τα ανωτέρω προσόντα. Κάθε υποψήφιος/α μπορεί να δηλώνει ενδιαφέρον για έως 3 διδακτικές ενότητες σε μία και μόνο πόλη.
Η υποβολή της πρότασης -αίτησης συνεπάγεται την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης των προσωπικών δεδομένων των υποψηφίων για τους σκοπούς της αξιολόγησης όπως και την κατά νόμον αναγκαία χρήση τους για λόγους διαφάνειας στην ανάρτηση των σχετικών αποφάσεων σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, στο σύστημα ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Οι αιτούντες πλέον των απαιτούμενων εγγράφων, σε ειδικό έντυπο πληροφόρησης θα δηλώνουν, αφού ενημερωθούν από τον Υπεύθυνο Επεξεργασίας ΝΠΔΔ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., ότι παράσχουν τη συγκατάθεσή τους ειδικώς για την εκ μέρους του ΝΠΔΔ ΑΣΠΑΙΤΕ και του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. συλλογή, τήρηση σε (ηλεκτρονικό ή μη) αρχείο και επεξεργασία, σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό 2016/679 της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Προστασία των Δεδομένων (General Data Protection Regulation, εφεξής και ως «ΓΚΠΔ» ή «GDPR») καθώς και της οδηγίας 95/46/ΕΚ,περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, των προσωπικών δεδομένων τους, τα οποία θα δηλώνονται έγχαρτα στα οικεία έντυπα και στα επισυναπτόμενα από τους ίδιους δικαιολογητικά, στο πλαίσιο της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος από τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) για σύναψη σύμβασης για τις ανάγκες του Προγράμματος «Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) και Πρόγραμμα Ειδίκευσης στην Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Π.Ε.ΣΥ.Π.)», στο οποίο συμμετέχουν ως υποψήφιοι και αποκλειστικά για τους σκοπούς υλοποίησης του εν λόγω έργου και των οποίων προσωπικών δεδομένων αποδέκτης θα είναι και θα τα επεξεργάζεται το ΝΠΔΔ Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., για τον σκοπό αυτό.

Τρόπος υποβολή προτάσεων:
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν την πρότασή τους σε σφραγισμένο φάκελο. Η υποβολή των προτάσεων μπορεί να γίνει αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς (συστημένη επιστολή) ή με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) στη Μονάδα Οικονομικής και Διοικητικής Υποστήριξης του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. καθημερινά 9:00-15:00 έως και τις 11/4/2019. Αντικατάσταση, διόρθωση ή συμπλήρωση της πρότασης επιτρέπεται μόνο κατά το χρονικό διάστημα μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής.

 PDF EIKONA 2

 

Δείτε εδώ την Αναλυτική Πρόσκληση

 

 


Πόπη Γ. Γεωργίου

  • Επίτιμη Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής - ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
  • Επίτιμο Μέλος του Ινστιτούτου Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης - Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.
  • Ψυχολόγος

I love Papaki
Τιμής Ένεκεν - Πόπη Γεωργίου, Όροι Χρήσης
X

Αντιγραφή περιεχομένου

Η αντιγραφή περιεχομένου απαγορεύεται!